lördag 27 juni 2009

Äntligen inköpta!

För ett tag sedan började jag mer seriöst kika på tarotkort igen och kom fram till att det fortfarande var Gilded och Fenestra som jag ville ha. Jonatan beställde, utan min vetskap, Gilded till mig så när det väl var dags behövde jag bara beställa Fenestra.

Sedan i torsdags finns båda tarotlekarna i mitt innehav. På Litha spådde jag med Gilded som kom den veckan, hur det blir i framtiden vet jag inte. Först och främst ska jag lära känna korten, kanske dras jag mer till någon av dem så att det faller sig naturligt.

Jag har i alla fall bestämt att om Gilded inte faller mig i smaken tänker jag göra en tavla utav korten då de är så vackra att titta på. Där emot vet jag inte om jag ska göra likadant med Fenestra-leken då den inte är lika snygg i designen - tyvärr.

Inga kommentarer: