lördag 27 juni 2009

Hanterbara eco-shoppingspåsar

I natt hittade jag riktigt fiffiga shoppingpåsar på ebay, när jag sedan hittade dem till billigt pris (hälften så dyrt som de andra säljarna) från en pålitlig säljare så valde jag och Jonatan att slå till direkt eftersom det var ett köp-nu-pris.

När påsarna inte används är de små jordgubbar som kan antingen få plats i väskan, vara dekoration utanpå eller sitta i nyckelknippan. Själva påsarna fanns i sex olika färger.

Jag hittade också ett par andra som kom i två olika färger; rosa och grått. Varken jag eller Jonatan fastnade för dessa två.

För den som skulle vara intresserad så finns alla ovanstående påsar här. De går även att hitta under namen:
  • Eco friendly Dotted Foldable Reusable Shopping Tote Bag
  • Eco friendly Reusable Strawberry

Note: Mina direktlänkar till objekten slutar fungera 90 dagar efter avslutad auktion. Observera att den rosa/grå påsen säkert går att få billigare, de länkarna var endast för bildernas skull.

1 kommentar:

Aurosia sa...

Svar på kommentar:

Livsagnostiker:
Du är en ängel :) Tack för dina alltid lika fina ord!