fredag 1 juni 2012

Snart är det Litha!

Det känns alltid som om hela sommaren har gått när sommarsolståndet är förbi, jag vet i alla fall att jag tänkte så när jag hade sommarlov... trots att jag alltid hade hela juli framför mig och två veckor tillsammans med pappa och hans familj.

I dag är det första juni och här har det regnat, blåst och varit solglimtar - ingen snö som i Västerbotten i alla fall! Och snart snart är det Litha, 20e juni.

Just nu har jag inga planer, borde komma ett 'Inför Litha 2012' lite närmare själva dagen så jag hoppas att planerna är lite mer utkarvade då :) I alla fall, nytt i bloggen är att alla priserna i bloppisen är radikalt sänkta, vad sägs om en kjol för 50 kr? Om du bor i Skåne går det att lösa utan frakt dessutom.

Bloppis 1 och Bloppis 2

Var glad och le, nu är det svensk sommar med allt vad det innebär! Själv tittar jag på tungt regnmoln som liknar en horisontal tornado!

ps. Problemet med grannarnas kackerlackor är löst, anticimex har gått igenom hela huset i dag.

Blessed be.

Inga kommentarer: