söndag 15 april 2012

Ales stenar vid solnedgång

Jag vaknade upp till en molnig dag trots att klart.se hade lovat solsken hela dagen lång, men jag såg mig inte slagen för det. Först blev det fika, därefter Månstorps gavlar (nästa inlägg) och Ales stenar i skymning. Jag pratade lite med stenarna och gav till och med en av dem en kram - det kändes rätt. När jag gick i mittskeppet fick jag sådan pirrig energi i bröstet, riktigt härligt och det var underbar utsikt vid branten bortom stenarna.




Jag och stenen i förgrunden pratade lite


utsikten!



I och med att jag och Gostomte i dag var på både Månstorps gavlar och så klart Ales stenar så finns det nu en ny kategori där alla dessa inlägg kommer samlas, historia :)

1 kommentar:

Ariadna sa...

Vilken otroligt vacker plats, dit måste jag ta mig någon gång! :)

Var Välsignad!