onsdag 2 mars 2011

Wicca-kalendrar till salu (2011)

Hejsan,
då jag hade för mycket att göra samt att jag tog mig vatten över huvudet gällande vad som skulle vara med i kalendern så slutade det till slut med att jag bara gjorde en enkel med månfaser samt wicca-högtider. Nedan finns bilder på den färdiga kalendern. Maila livsagnostiker(at )gmail.com du vill köpa en. Ju fler, desto billigare blir det. Grundpris är 129 + frakt för storlek A5 (och då tjänar jag ingenting, så du får gärna lägga på några kronor!). Sprid gärna till vänner och bekanta!

Nedan finns också länkar till bilderna om du vill se hur bilden ser ut rent generellt. Om du klickar på bilderna nedan kan du se dem i större format. Observera att kalenderbilderna är blanka och det påverkar också bilderna nedan.

Framsidan
Länk till foto
Länk till foto
Länk till foto
Länk till foto
Länk till foto
Länk till foto
Länk till foto
Länk till foto
Länk till foto
Länk till foto
Länk till foto
Länk till foto

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så vacker du gjort den! :-D

Anna sa...

Sååå snygg den blev! Kanske något att göra om för 2012 närmare midvinter så att det kan bli julklappar av den?

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.