onsdag 24 mars 2010

Ostara

Jag insåg dagen efter att det var Ostara i helgen. Jag fick veta det genom en person jag precis börjat bevaka på deviantart nämnde det i sin journal där, tydligen hade hon också missat Ostara på lördagen. Hade inte en aning om att hon var wiccan/pagan.

Skatorna precis utanför fönstret har kommit riktigt långt i bobyggandet nu, jag tror de inreder nu för en av dem hade mossa och liknande i näbben. Tog en del foton men inga direkt superbra då nästan alla hade dålig fokus! Tyvärr kan man inte se in i boet men annars hade det vore roligt att se ungarna när de väl kommer.

Jag hoppas i alla fall att alla mår bra och hade en bra Ostara och trevlig kommande påsk. Själv har jag inte ens ändrat altaret, ska se till att göra det till helgen. Gult ska det va!

Inga kommentarer: