onsdag 27 maj 2009

Nr 3, New Age

Jag har varit lite nördig och lagt till den här bloggen på några olika ställen under Personligt då jag inte riktigt vetat vart bloggen passar. Främst för att andra ska hitta den. Jag har en del random personliga inlägg men den främsta tyngden försöker jag lägga på yoga, ekologiskt och hedniskt (paganistiskt)*. Lyckas jag?

Jag insåg att personligt inte riktigt passade. Därför ändrade jag mig i dag och flyttade bloggen till kategorin Religion/Filosofi. På bloglovin blev det i stället New Age inom kategorin Religion då det kändes som att det passade bäst in på innehållet här. Inte visste jag att det skulle, med 2 prenumeranter, göra min blogg 3:e störst inom den kategorin! Det behövs fler nyhedningar i bloggosfären men där emot mode- och personligtbloggarna finns det alldeles för många utav.

* Varför finns det inte ett bra ord som man kan böja på ett bra sätt utan att det ser korkat ut?

Inga kommentarer: