lördag 24 januari 2009

Chakratest 2

I oktober förra året gjorde jag ett chakratest och det var sådär. Nu testade jag igen och jag har gått åt rätt riktning! Något som jag även känner av rent allmänt. Jag börjar må bättre.



Förklaring (+100 % till -100 %):
Root:under-active(-13%)
Sacral:under-active(6%)
Navel:open(13%)
Heart:open(38%)
Throat:open(56%)
Third Eye:over-active(75%)
Crown:under-active(0%)

Skillnaden är:
från -31 % i rootchakrat till bara -13%
från 0% i sacralchakrat till upp 6%
från 0% (stängt) i navelchakrat till 13% och öppet
heartchakrat är oförändrat
throatchakrat är oförändrat
från 50% (öppet) i third eye till 75% och överaktivt
från -19% i crownchakrat till 0%

Massvis med framsteg. Ska kolla igen i mars någon gång då jag gått klart yogan. Kanske ännu bättre då? Förhoppningsvis.

Inga kommentarer: