onsdag 2 maj 2012

Beltaine 2012

Jag hade en riktigt mysig Beltaine, hann till och med se en eld den här gången! Jag gjorde inte så mycket men sände några tankar till Gudinnan, däremot har jag noterat explosionen i naturen de senaste dagarna. Det är så spännande att se att vissa platser så har syrenerna börjat blomma, på andra finns knoppar, på andra ställen har björken börjat knoppa och på andra inte alls. Det är en spännande tid!

(klicka på bild för större bild)
Jag vet inte om ni ser det samma men jag ser en kvinna som släpper iväg vår-önskningar (glöden) alternativt en kvinna som sträcker sina armar mot skyn. :)

2 kommentarer:

Linda sa...

Vilken vacker bild. Jag ser också en kvinna som släpper fritt önskningar.

Tika BlueRain sa...

Ja, jag ser också en kvinna med armarna mot skyn, så vacker!