lördag 23 oktober 2010

Intresserad av pagankalender?

Hejsan,
till 2011 gör jag en pagankalender på svenska som kommer innehålla säsongsmat samt kort beskrivning av de åtta wiccanska sabbaterna. Det går att få den moddad (alltså antingen helt utan säsong/wicca eller med bara en av dem men då kommer det kosta mer). Fullmåne kommer självklart vara utmarkerat.

Om du är intresserad av att köpa så intresseanmäl dig i kommentarerna till detta inlägg eller i tråden på svenska wicca.

Jag har nu sammanställt vilka bilder som ska vara med, nu är bara jobbet med allt annat. Om du undrar varför Samhain står på två ställen så är det just nu för att jag är osäker om jag ska sätta Samhain på 31 okt eller 1 nov.

OBS: Kalendern kan gå på så mycket som 300 kr beroende på den storlek du väljer. Bordskalender kostar cirka 100 kr (utan profit för mig) + frakt. Jag ska självklart leta efter billigare ställe att trycka på men jag skickar inte i väg något jag själv inte vill ha på väggen/bordet.

Klicka på bild för att få den större!

För ännu större bilder (vissa finns ej publicerade ännu på nätet):
Jan
Mars

3 kommentarer:

Moonwitch sa...

Har nog redan anmält mitt intresse på SW, men gör det även här...:)Vill ju inte missa den.

Asynja sa...

Jag står också anmäld på forumet. :-)
Så fantastiskt vackra foton!
Jag blev väldigt förtjust i att bilden med kvisten och bänken återkommer i jämna intervaller över året.

Anonym sa...

Ja, jag är ännu intresserad, älskar bilderna!