tisdag 7 april 2009

Ibland händer det

I går tog jag mig ut till Indigo då jag fick 200 kr i presentkort där utav Jonatan. Jag kikade runt men hittade ingenting som jag verkligen verkligen var tvungen att ha. Jag gick därför ut för att kika i skyltfönstret men Jonatan lockade in mig igen och jag fann det jag ville ha.

Där på en hylla som jag egentligen redan kikat på stod en vacker aromalampa i form av Green Man för 199 kr. Perfekt pris och perfekt att ha på altaret. Jag har redan en fyrkantig vit aromalampa och en snygg rökelsebehållare men denna blev även som vacker dekoration. Den vita aromalampan tänkte jag flytta ut i köket eller kanske till badrummet i stället.

När jag kom hem insåg jag även att den nya aromalampan kom i jämnvikt med offerskålen på andra sidan av kitteln.

Note: Bild på altare och ny aromalampa kommer när datorn är fixad. Likaså bilder från Glasgow.

Inga kommentarer: