lördag 27 september 2008

Quiz me

Gjorde nyss ett quiz när det gäller religion. Lite skoj, orkade inte göra det stora seriösa som jag gjort tidigare utan hittade ett nytt att fingra på.

Intressant att jag grott djupare in i paganism faktiskt sedan senast jag gjorde en runda av olika religion quiz.


Jag har till och med rubbat av på Jonatan som fick högt i paganism trots att han från grunden är kristen. Så direkt efter på exakt samma summa, 70 %, tittade kristendomen in med släptåg av judendomen och islam. Hahaha.

På tal om paganism så har jag i dag köpt mig en äckligt snygg rökelsehållare i sten som så småningom kommer visas upp här. Jag har också köpt ett nytt pentagram som just nu inväntar tre dagar i en kruka, så söndag kväll kan jag äntligen sätta på mig det nya. Det blev också en sten som ska hjälpa mig mot depression som nu står vid min kittel.

Funderar också på att inhandla ett smycke som ser ut som en måne, enda problemet är att jag inte hittat det ännu. Får försöka leta ett tag till.

Inga kommentarer: