onsdag 2 september 2009

Mer eko i hyllan!

I dag fick jag och pojkvännen hem det vi beställde ifrån Softskin den 29:e augusti. Jag kände mig alldeles flickigt fnittrig när jag luktade på de olika produkterna.

Recension: Välpacketerat, bra utbud och snabb leverans. Fraktfritt över 599 kr annars 35 kr (billigare än Jordklok). Jag tänker handla hos dem igen.



Produkterna jag köpte:

Så nu är det bara att testa och se om allting är bra också. För övrigt kom det precis lagom då min duschcremé kommer vara slut inom 2 duschar. Det positiva med det är att den nya duschcremén är till och med bättre än den jag hade innan (eko-puritan som jag är). Jag hoppas att den luktar lika gott, nu kan man knappt känna någon doft alls.

Det enda som jag ångrar är att jag inte köpte en till utav tvålen då den doftar gudomligt. Jag och pojken kom överrens om att öppna förpackningen på det nya stället, ny lägenhet - ny handtvål.


4 kommentarer:

eva sa...

ååh, är det bra saker???

Livsagnostiker sa...

Sv: Ja, jag tror det i alla fall. Har inte direkt testat något ännu. Recension kommer när det är gjort :)

kickan34 sa...

Jaha ok men då vet jag! Tack så mycket!! :) Hoppas du har en bra kväll! :)

Moa - En magisk purt... sa...

Vad bra med mlijövänligare skönhetsprodukter. Det finns för lite sånt!