fredag 14 augusti 2009

Smarta Eko-pryl-listan till hemmet

Jag har ganska länge kikat in på jordklok och smartasaker då båda har ett uppbåd av bra ekologiska prylar. Vissa saker finns på båda shopparna men jag listar dem också då det kan bli billigare beroende på vad man köper plus frakten. De som finns på båda ställena står med röd färg.

På jordklok (obs frakt 49 kr) fann jag:

På smartasaker (obs frakt 64 kr) fann jag:

Jag fann också såpanötter och munstycken på gnistaliving och rengöringsmedel på Universalfix. De båda sidorna är också värda att kolla in.

Har du någon rekommendation, skriv i kommentarerna så lägger jag till det i inlägget. Observera dock att det självklart kan finnas ställen som säljer ovanstående prylar billigare! Säg till i så fall med en länk.

1 kommentar:

Erika sa...

Tack för gratulationen!

Hoppas att du får en toppendag idag =)