torsdag 4 december 2008

Affärer

Jag hittade en del intressanta ting för ett tag sedan som jag funderade på att köpa. I dag letade jag upp dem igen. Lat som jag är har jag inte kikat om de finns någon annanstans men i alla fall:
* Universal allputsmedel - är på miljövänlig på riktigt
* Mirakelkassett för frysen - sänker elförbrukningen
* Mirakelkassett för kylen - sänker elförbrukningen

Jag hittade även två new age-affärer:
* Eldopalen - säte i Karlstad men öppnar snart webbutik
* Incense - webbutik

Och fiffiga preventiv/ägglossningsmanicker (dock dyra):
* Naturafemme

Då jag inte testat något av ovanstående affärer eller prylar så kan jag varken säga bu eller bä om dem men de verkade bra i alla fall. Jag hoppas att de är det också, speciellt de första tre prylarna då jag funderar på att köpa dem inom snar framtid.

Note: Universal allputsmedel ska finnas att köpa irl på vissa ställen men via nätet har jag endast bara hittat dyrare än ovanstående.

Inga kommentarer: